Sunday, February 08, 2015

Terima dengan ikhlas

Assalamualaikum..
Hye..lama x hapdate this beloved blog ni...

masa tidak mengizinkan untuk hapdate blog ni sebab terlalu sibuk, ni kebetulan ada masa lapang dibilik guru sambil tunggu budak datang..hhihihihihi..
tahun ni sangat2 mencabar dan rasanya sangat bz lagi berbanding dengan tahun lepas.

tahun lepas bz jgk kt sekolah selain jd guru prasekolah, warden asrama, guru pusat sumber, guru pbsm,guru bdminton,guru rumah sukan,guru data LINUS...ermmmm byk lg..

tahun ni,2015 bertambah sedikit lagi kerja yang mencabar iaitu kena latih budak untuk pasukan Boria mewakili sekolah dalam MSSR ZTA...apuuuuuuuuu...& S/U LINUS

memang tahun lepas ada latih bdk untuK MSSR jgk tp just karaoke perempuan. & Tak sangka tahun ni bertukar tugas kena latih bdk boria pulak memandangkan tahun lepas sekolah ida tak hantar wakil untuk boria..

sebenarnya, ida langsung xthu apa pun pasal boria..zerooo...atoiiiii...
tak tahu nk start dr mna dan nak ajar mcm mna...
lebih2 lagi nk pilih bdk mcm mna....

so,ada la bertanya pd beberapa org guru berpengalaman dlm Boria ini..Alhamdulillah..ada nmpk sikit2 cahaya tu...hiihihihii


Apa2 pun, ida terima tugas ini dengan ikhlas dan akan buat yang terbaik tp xdpt janji akan dapat juara ataupun tidak sebab memang ini pengalaman pertama dalam bidang boria.
GUDLUCK 4 ME !!!

opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

Sunday, November 30, 2014

Radiance Signature murah!!

Salam korang...
Siapa sini nk jaga kulit tp blurr tak tahu nk pilih yg produk mana 1...maklumlah sekarang ni byk produk dipasaran yg buatkan kita tak tahu nk pilih yg mana 1...



Ok..
Byk2 produk,ida lbh prefer guna yg ni...SEBAB
1)Bahan berkualiti,HALAL,mempunyai kelulusan KKM. Tapi bila sebut mengenai Collagen,mst ramai dah tahu tentang kebaikannya. Collagen adlh utk memelihara keremajaan kulit kita..tapi dsebabkan terlalu byk Collagen dipasaran skrg menyebabkan ramai yg tertipu. So better pilih Radiance Signature yg sememangnya collagen yg sgt Berkualiti.

2)Ianya sgt mudah diamalkan,hanya koyak sachet tu dan terus minum..


P/s:ini adalah sebab utama,kenapa Radiance menjadi pilihan SBB ianya mudah utk diminum. Tak perlu bancuh & shake .ianya sgt sesuai utk wanita kerjaya...


Berminat?
Pm ida atau whsup di 0136541820...
Bukan harga Rm180 tow.....


opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

hye u olzz..im back!!

Assalamualaikum semua..
Lama dh xupdate blog kt sni...rindu sgt2....

Maaf tow u olz,disebabkan ida dh kje skrg.masa 2 agak suntuk utk tlis blog ni...

But now,cuti sekolah...ida dh ada msa lpang semula..yeaaaaa....




P/s: love myself & U ♥♥♥

opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow